Historie: HelpDesk OPF

Toto je starší verze dokumentu!


HelpDesk

HelpDesk je komplexní systém, který nabízí možnost položit dotaz či sdělit problém a dosáhnout jeho rychlého vyřešení díky vhodnému směrování dotazu. Dotazy se pokládají do různých modulů, každý modul má svého dispečera, který je zodpovědný za předání dotazu osobě, která jej vyřeší a obratem dá dispečer tazateli vědet zda-li a jakým způsobem byl problém řešen.

Služba HelpDesk je integrována do systému Horde, který uživatelé SU OPF používají ke čtení pošty. HelpDesk je přístupný na adrese: http://mail.opf.slu.cz pod odkazem v levém menu HelpDesk.

Tento web používá cookies. Používáním těchto stránek souhlasíte s ukládáním cookies do vašeho počítače. Také berete na vědomí, že jste si přečetli a porozuměli našim Zásadám ochrany osobních údajů. Pokud nesouhlasíte s odchodem z webu.Více informací
navody/helpdesk.1399891226.txt.gz · Poslední úprava: 2014/05/12 10:40
Public Domain Kromě míst, kde je explicitně uvedeno jinak, je obsah této wiki licencován pod následující licencí: Public Domain