HelpDesk OPF

Při posílání požadavku na HelpDesk nedávejte pracovníky ÚIT do kopie! Zprávu posílejte pouze na jednu z uvedených adres!

Vaše požadavky posílejte na adresy:

adresapoužití
helpdesk(at)opf.slu.czuniverzální pro požadavky všeho druhu
is(at)opf.slu.czpožadavky zaměřené na informační systém IS SU
rozvrhy(at)opf.slu.czpožadavky zaměřené na rozvhové akce a jejich úpravy
obchod(at)opf.slu.czpožadavky zaměřené na objednávky v Obchodním Centru v IS SU

Ve zprávě vždy uvádějte:

  • Předmět - krátké shrnutí problematiky (např. blokace, rozvrh nebo nefunkční technika)
  • Tělo zprávy - detailní popis problematiky
  • Podpis - Váš podpis pro zjednodušení komunikace a u studentů navíc UČO (pro dohledání v IS SU)

Sledování otevřených požadavků je možné na adrese https://podpora.slu.cz/

Tento web používá cookies. Používáním těchto stránek souhlasíte s ukládáním cookies do vašeho počítače. Také berete na vědomí, že jste si přečetli a porozuměli našim Zásadám ochrany osobních údajů. Pokud nesouhlasíte s odchodem z webu.Více informací
navody/helpdesk.txt · Poslední úprava: 2024/01/09 12:43
Public Domain Kromě míst, kde je explicitně uvedeno jinak, je obsah této wiki licencován pod následující licencí: Public Domain