HelpDesk - návod pro blokaci

Návod pro systém HelpDesk určený pro uživatele, kteří chtějí zadat požadavek na blokaci místnosti.

Helpdesk - http://horde.slu.cz

  1. základem je být přihlášený do mailového systému svým přihl. jménem a heslem totožným s přihlášením do sítě SU OPF (uživ. jmeno a heslo do NOVELLU)
  2. v levém menu je odkaz HelpDesk, pomocí jehož se dostaneme na úvodní stránku HelpDesku, která sdružuje všechny položené dotazy přihlášeného uživatele dle jeho práv
  3. pro přidání dotazu klikneme v horním menu na tlačítko nový požadavek
  4. zvolíme modul blokace učeben
  5. zvolíme prioritu
  6. do pole shrnutí vepíšeme krátké shrnutí (např.: blokace místnosti A111)
  7. do pole popis vyplníte následující body:
    1. místnost, kterou chcete blokovat.
    2. datum, kdy ma být blokována.
    3. čas, po který má být blokována.
    4. jméno, na které má být blokace napsána s krátkým Popisem akce (např.: předběžný test).
  8. zvolíme tlačítko podat
Tento web používá cookies. Používáním těchto stránek souhlasíte s ukládáním cookies do vašeho počítače. Také berete na vědomí, že jste si přečetli a porozuměli našim Zásadám ochrany osobních údajů. Pokud nesouhlasíte s odchodem z webu.Více informací
navody/helpdesk_blokace.txt · Poslední úprava: 2013/06/12 05:42
Public Domain Kromě míst, kde je explicitně uvedeno jinak, je obsah této wiki licencován pod následující licencí: Public Domain