You are not allowed to perform this action

Zápis předmětů

Pomocí registrace a zápisu si vybíráte předměty, které máte zájem studovat. Při zápisu předmětů dochází k automatickému zápisu/potvrzení předmětů, u kterých byly splněny podmínky pro zápis (kapacita, prerekvizity atd.). Dle Rozhodnutí děkana č. 1/2025 byl pro zápis předmětů stanoven níže uvedený termín pro všechny studenty OPF (bez rozdílu typu a formy studia a ročníku):

3. 2. 2025 od 17:00 hod. do 16. 2. 2025 do 23:59 hod.

Upozornění

  • Studenti 1. ročníku bakalářského studia si povinně volí od druhého, letního semestru pouze jeden cizí jazyk (anglický nebo německý).
  • Pomocí dlaždice Student - Registrace/zápis předmětů si zapíšete termíny konání přednášek včetně seminárních skupin. Zápis do seminárních skupin musíte učinit až po zapsání přednášky, kliknutím na modré silulety se znakem +


Návod s postupem pro zápis předmětů neleznete ZDE.


Změny v zápisu předmětů, tj. zrušení předmětu z rozvrhu, lze provést do 23. 2. 2025 do 23:59 hod. Pro změnu seminární skupiny u předmětu je nutné kontaktovat kontaktní osoby, které jsou uvedené, v sylabu předmětu, případně vyučujícího daného předmětu. Po 23. 2. 2025 již nebude možné provádět žádné změny v zápisu předmětů.

Termíny najdete vždy v harmonogramu ak. roku https://www.slu.cz/opf/cz/harmonogrammenu dle zvoleného období.

Výuka, která je v Letním semestru 2025 vedená v místnosti Velký sál (VS) je asynchronně online. Informace o průběhu se student dozví od příslušných vyučujících.

Volitelné předměty

Minimální počet kreditů najdete ve své kontrolní studijní šabloně (jedná se o předměty mimo vaší studijní šablonu). Bližší informace naleznete zde (aktualizováno 06. 02. 2025)

Kapacity

Pokud mají všechny seminární skupiny, které jsou pro Vaše studijní programy určeny vyčerpanou kapacitu, podejte si žádost o navýšení kapacity přes aplikaci „Žádost o výjimku“. Do žádosti uveďte vždy důvod, proč žádáte.

Výjimky

V případě, že se Vám u některých předmětů (povinných, povinně volitelných a volitelných) objeví informace, že předmět nelze zapsat, můžete požádat kontaktní osobu o výjimku.

Dříve než tak učiníte, zkontrolujte si, zda je Vaše žádost oprávněná, tj. zda splňujete prerekvizitu (forma a typ studia, ročník, program, případně st. plán). Do žádosti o výjimku nezapomeňte uvést stručné odůvodnění. Po podání žádosti Vám bude odeslán informační email s vyjádřením kontaktní osoby.

Můj rozvrh

Po přihlášení na této stránce si můžete zobrazit rozvrh ještě před zapsáním předmětů dle atributu. Zkontrolujte si, zda máte vybrám správný semestr pod svým jménem. Pro kombinované studenty doporučujeme přepnout na „Celý semestr“ pro zobrazení termínů konání výuky.

Nezapomeňte, že Vám rozvrh nesmí kolidovat s povinnými, povinně volitelnými a volitelnými předměty.

Atributy (např. KB2BPP) se vytvárí dle tohoto vzorce:

1. poziceforma studia
2. pozicetyp studia
3. poziceročník
4. - 6. pozicezkratka programu
Tento web používá cookies. Používáním těchto stránek souhlasíte s ukládáním cookies do vašeho počítače. Také berete na vědomí, že jste si přečetli a porozuměli našim Zásadám ochrany osobních údajů. Pokud nesouhlasíte s odchodem z webu.Více informací
registrace_predmetu.txt · Poslední úprava: 2025/02/06 07:18
Public Domain Kromě míst, kde je explicitně uvedeno jinak, je obsah této wiki licencován pod následující licencí: Public Domain