HelpDesk - návod pro blokaci
Návod pro systém HelpDesk určený pro uživatele, kteří chtějí zadat požadavek na blokaci místnosti.
Helpdesk - http://horde.slu.cz
- základem je být přihlášený do mailového systému svým přihl. jménem a heslem totožným s přihlášením do sítě SU OPF (uživ. jmeno a heslo do NOVELLU)
- v levém menu je odkaz HelpDesk, pomocí jehož se dostaneme na úvodní stránku HelpDesku, která sdružuje všechny položené dotazy přihlášeného uživatele dle jeho práv
- pro přidání dotazu klikneme v horním menu na tlačítko nový požadavek
- zvolíme modul blokace učeben
- zvolíme prioritu
- do pole shrnutí vepíšeme krátké shrnutí (např.: blokace místnosti A111)
- do pole popis vyplníte následující body:
- místnost, kterou chcete blokovat.
- datum, kdy ma být blokována.
- čas, po který má být blokována.
- jméno, na které má být blokace napsána s krátkým Popisem akce (např.: předběžný test).
- zvolíme tlačítko podat