Historie: HelpDesk OPF

Toto je starší verze dokumentu!


HelpDesk

Vaše požadavky posílejte na adresy:

  • helpdesk(at)opf.slu.cz univerzální pro požadavky všeho druhu
  • is(at)opf.slu.cz požadavky zaměřené na informační systém IS SU
  • rozvrhy(at)opf.slu.cz požadavky zaměřené na rozvhové akce a jejich úpravy
  • obchod(at)opf.slu.cz požadavky zaměřené na objednávky v Obchodním Centru v IS SU

Ve zprávě vždy uvádějte:

  • Předmět - krátké shrnutí problematiky (např. blokace, rozvrh nebo nefunkcni technika)
  • Tělo zprávy - detailní popis problematiky
  • Podpis - Váš podpis pro zjednodušení komunikace

Při posílání požadavku na HelpDesk nedávejte pracovníky ÚIT do kopie! Systém nás automaticky na požadavky upozorňuje.

Sledování otevřených požadavků je možné na adrese https://podpora.slu.cz/

Tento web používá cookies. Používáním těchto stránek souhlasíte s ukládáním cookies do vašeho počítače. Také berete na vědomí, že jste si přečetli a porozuměli našim Zásadám ochrany osobních údajů. Pokud nesouhlasíte s odchodem z webu.Více informací
navody/helpdesk.1665451310.txt.gz · Poslední úprava: 2022/10/11 01:21
Public Domain Kromě míst, kde je explicitně uvedeno jinak, je obsah této wiki licencován pod následující licencí: Public Domain