Toto je starší verze dokumentu!
HelpDesk
Vaše požadavky posílejte na adresy:
- helpdesk(at)opf.slu.cz univerzální pro požadavky všeho druhu
- is(at)opf.slu.cz požadavky zaměřené na informační systém IS SU
- rozvrhy(at)opf.slu.cz požadavky zaměřené na rozvhové akce a jejich úpravy
- obchod(at)opf.slu.cz požadavky zaměřené na objednávky v Obchodním Centru v IS SU
Ve zprávě vždy uvádějte:
- Předmět - krátké shrnutí problematiky (např. blokace, rozvrh nebo nefunkcni technika)
- Tělo zprávy - detailní popis problematiky
- Podpis - Váš podpis pro zjednodušení komunikace
Při posílání požadavku na HelpDesk nedávejte pracovníky ÚIT do kopie! Systém nás automaticky na požadavky upozorňuje.
Sledování otevřených požadavků je možné na adrese https://podpora.slu.cz/