Toto je starší verze dokumentu!
Návod pro "Hlasování o schůzce"
4. Zobrazená stránka je rozdělena na tři části. „Informace o schůzceObr.1, „Nastavení hlasování“ Obr.7 a „Účastníci“ Obr.8.
5. V „Informace o schůzce“ Obr.5 vyplňte „Název“ a „Délku schůzky“. „Místo“ a „Poznámka“ jsou nepovinné. V „ Informace o hlasování“ Obr.6 vyplňte „Název“. „Poznámka“ je nepovinná.
6. V „Nastavení hlasování“ Obr.7 nastavíte datum a čas uzavření hlasování. Můžete omezit, kolikrát mohou účastníci hlasovat a maximální možný počet účastníků/hlasujících pro termín. Je možno i povolit zasílání mailu o provedeném hlasování.
7. V „Účastníci“ Obr.8 volíte, pro koho je hlasování určeno a kdo si může zobrazit výsledek. „Kdokoliv přihlášený v ISu“ povolí účast všem osobám, které jsou přihlášeny v IS a mají od Vás odkaz. „Kdokoliv v internetu“ povolí totéž, ale hlasovat mohou i nepřihlášení uživatelé. „Pouze účastníci uvedení v seznamu“ dovolí zvolit z přednastavených skupin nebo individuálně vybraných uživatelů IS. Tato volba Vám také dovolí zvolit „Informovat účastníky o založeném hlasování“. Vybraným lidem pak bude automaticky zaslán mail s odkazem na hlasování.
8. Po vyplnění všech údajů o výběru termínů schůzky klikněte na „Pokračovat na výběr termínů“ Obr.9.
9. V zobrazeném kalendáři Obr.10 zvolte den, čas a délku pro Vaši schůzku. Po výběru na konci stránky zvolte „Uložit a spustit hlasování“. Kliknutím na ikonu hodin Obr.11 si zobrazíte více možností pro výběr času Obr.12. Případně se můžete ještě vrátit „Zpět na nastavení“Obr.13.
10. Po vyplnění všech údajů o výběru možností klikněte na „Pokračovat na možnosti“ Obr.14.
11. Ve zobrazeném editoru Obr.15 přidejte požadované možnosti, mezi kterými budou oslovení hlasovat. Případně se můžete ještě vrátit „Zpět na nastavení“Obr.13.
12. Po vytvoření schůzky se zobrazí informace s odkazem, který můžete zkopírovat kliknutím na ikonu řetězu vedle něj Obr.16.
13. Dle potřeby se dodatečně dostanete k odkazu nebo nastavení za pomocí ikon řetězu a ozubeného kola u výpisu hlasování Obr.17.
14. Po ukončení možnosti hlasování/volby termínu schůzky (oslovenými účastníky) v plánovači vedle příslušného termínu klikněte na „Zadat finální termíny“ (viz. bod 2 návodu) Obr.18.
15. Kurzorem vyberte termín/y finální schůzky/schůzek Obr.19. Před uložením pomocí tlačítka „Uložit a rozeslat“ upravte parametry pomocí ikony ozubeného kolečka po pravé straně. Po uložení se termíny, dle nastavení v dalším bodě, mohou objevit v kalendářích zainteresovaných účastníků.
16. V „Nastavení rozesílání upozornění“ Obr.20 nastavte komu se rozešlou emaily s upozorněním na volbu finálních termínů schůzky a také nastavte komu se „pošlou“ zobrazí finální termíny v kalendáři - neučiníte-li změny systém rozešle zprávy všem kdo hlasovali a také těmto hlasujícím vytvoří záznam v kalendáři v IS SU.