HelpDesk OPF
Při posílání požadavku na HelpDesk nedávejte pracovníky ÚIT do kopie! Zprávu posílejte pouze na jednu z uvedených adres!
Vaše požadavky posílejte na adresy:
adresa | použití |
---|---|
helpdesk(at)opf.slu.cz | univerzální pro požadavky všeho druhu |
is(at)opf.slu.cz | požadavky zaměřené na informační systém IS SU |
rozvrhy(at)opf.slu.cz | požadavky zaměřené na rozvhové akce a jejich úpravy |
obchod(at)opf.slu.cz | požadavky zaměřené na objednávky v Obchodním Centru v IS SU |
Ve zprávě vždy uvádějte:
- Předmět - krátké shrnutí problematiky (např. blokace, rozvrh nebo nefunkční technika)
- Tělo zprávy - detailní popis problematiky
- Podpis - Váš podpis pro zjednodušení komunikace a u studentů navíc UČO (pro dohledání v IS SU)
Sledování otevřených požadavků je možné na adrese https://podpora.slu.cz/