You are not allowed to perform this action

HelpDesk OPF

Při posílání požadavku na HelpDesk nedávejte pracovníky ÚIT do kopie! Zprávu posílejte pouze na jednu z uvedených adres!

Vaše požadavky posílejte na adresy:

adresapoužití
helpdesk(at)opf.slu.czuniverzální pro požadavky všeho druhu
is(at)opf.slu.czpožadavky zaměřené na informační systém IS SU
rozvrhy(at)opf.slu.czpožadavky zaměřené na rozvhové akce a jejich úpravy
obchod(at)opf.slu.czpožadavky zaměřené na objednávky v Obchodním Centru v IS SU

Ve zprávě vždy uvádějte:

  • Předmět - krátké shrnutí problematiky (např. blokace, rozvrh nebo nefunkční technika)
  • Tělo zprávy - detailní popis problematiky
  • Podpis - Váš podpis pro zjednodušení komunikace a u studentů navíc UČO (pro dohledání v IS SU)

Sledování otevřených požadavků je možné na adrese https://podpora.slu.cz/

This website uses cookies. By using the website, you agree with storing cookies on your computer. Also you acknowledge that you have read and understand our Privacy Policy. If you do not agree leave the website.More information about cookies
navody/helpdesk.txt · Last modified: 2024/01/09 12:43
Public Domain Except where otherwise noted, content on this wiki is licensed under the following license: Public Domain