Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

Obě strany předchozí revizePředchozí verze
Následující verze
Předchozí verze
navody:helpdesk [2022/10/11 01:23] Jan Chmelanavody:helpdesk [2024/01/09 12:43] (aktuální) Admin
Řádek 1: Řádek 1:
-====== HelpDesk ======+====== HelpDesk OPF ====== 
 + 
 + 
 +<WRAP info box round > 
 +Při posílání požadavku na HelpDesk **nedávejte pracovníky ÚIT do kopie**! 
 +Zprávu posílejte pouze na **jednu** z uvedených adres! 
 +</WRAP>
  
  
 Vaše požadavky posílejte na adresy: Vaše požadavky posílejte na adresy:
  
 +^adresa^použití^
 |**helpdesk(at)opf.slu.cz**|univerzální pro požadavky všeho druhu| |**helpdesk(at)opf.slu.cz**|univerzální pro požadavky všeho druhu|
 |**is(at)opf.slu.cz**|požadavky zaměřené na informační systém IS SU| |**is(at)opf.slu.cz**|požadavky zaměřené na informační systém IS SU|
Řádek 11: Řádek 18:
 Ve zprávě vždy uvádějte: Ve zprávě vždy uvádějte:
  
-  * **Předmět** - krátké shrnutí problematiky (např. blokace, rozvrh nebo nefunkcni technika)+  * **Předmět** - krátké shrnutí problematiky (např. blokace, rozvrh nebo nefunkční technika)
   * **Tělo zprávy** - detailní popis problematiky   * **Tělo zprávy** - detailní popis problematiky
-  * **Podpis** - Váš podpis pro zjednodušení komunikace +  * **Podpis** - Váš podpis pro zjednodušení komunikace a u studentů navíc UČO (pro dohledání v IS SU)
- +
- +
- +
-<WRAP right round important> +
-**Při posílání požadavku na HelpDesk nedávejte pracovníky ÚIT do kopie! Systém nás automaticky na požadavky upozorňuje.** +
-</WRAP>+
  
  
 Sledování otevřených požadavků je možné na adrese https://podpora.slu.cz/ Sledování otevřených požadavků je možné na adrese https://podpora.slu.cz/