Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

Obě strany předchozí revizePředchozí verze
Následující verze
Předchozí verze
navody:helpdesk [2017/03/14 18:32] – vytvořeno Adminnavody:helpdesk [2024/01/09 12:43] (aktuální) Admin
Řádek 1: Řádek 1:
-====== HelpDesk ======+====== HelpDesk OPF ======
  
  
-<WRAP round help+<WRAP info box round > 
-**Pozor. K HelpDesku se přihlašujete od 20.3.2017 údaji z CRO. Více informací naleznete na stránce [[sluzby:cro|]]. **+Při posílání požadavku na HelpDesk **nedávejte pracovníky ÚIT do kopie**! 
 +Zprávu posílejte pouze na **jednu** z uvedených adres!
 </WRAP> </WRAP>
  
-Vaše požadavky na posílejte na adresu: **helpdesk(at)opf.slu.cz** 
  
-Ve zprávě uvádějte:+Vaše požadavky posílejte na adresy:
  
-  * **Předmět** - krátké shrnutí problematiky (např. blokace, rozvrh nebo nefunkcni technika) +^adresa^použití^ 
-  * **Tělo zprávy** - detailní popis problematiky +|**helpdesk(at)opf.slu.cz**|univerzální pro požadavky všeho druhu| 
-  * **Podpis** - Váš podpis pro zjednodušení komunikace+|**is(at)opf.slu.cz**|požadavky zaměřené na informační systém IS SU| 
 +|**rozvrhy(at)opf.slu.cz**|požadavky zaměřené na rozvhové akce a jejich úpravy| 
 +|**obchod(at)opf.slu.cz**|požadavky zaměřené na objednávky v Obchodním Centru v IS SU|
  
 +Ve zprávě vždy uvádějte:
 +
 +  * **Předmět** - krátké shrnutí problematiky (např. blokace, rozvrh nebo nefunkční technika)
 +  * **Tělo zprávy** - detailní popis problematiky
 +  * **Podpis** - Váš podpis pro zjednodušení komunikace a u studentů navíc UČO (pro dohledání v IS SU)
  
  
 +Sledování otevřených požadavků je možné na adrese https://podpora.slu.cz/