Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

Obě strany předchozí revizePředchozí verze
Následující verze
Předchozí verze
Poslední revizeObě strany příští revize
navody:helpdesk [2014/05/12 10:40] – odstraněno kucerovanavody:helpdesk [2024/01/09 12:42] Admin
Řádek 1: Řádek 1:
 +====== HelpDesk OPF ======
  
 +
 +<WRAP box round >
 +Při posílání požadavku na HelpDesk **nedávejte pracovníky ÚIT do kopie**!
 +Zprávu posílejte pouze na **jednu** z uvedených adres!
 +</WRAP>
 +
 +
 +Vaše požadavky posílejte na adresy:
 +
 +^adresa^použití^
 +|**helpdesk(at)opf.slu.cz**|univerzální pro požadavky všeho druhu|
 +|**is(at)opf.slu.cz**|požadavky zaměřené na informační systém IS SU|
 +|**rozvrhy(at)opf.slu.cz**|požadavky zaměřené na rozvhové akce a jejich úpravy|
 +|**obchod(at)opf.slu.cz**|požadavky zaměřené na objednávky v Obchodním Centru v IS SU|
 +
 +Ve zprávě vždy uvádějte:
 +
 +  * **Předmět** - krátké shrnutí problematiky (např. blokace, rozvrh nebo nefunkční technika)
 +  * **Tělo zprávy** - detailní popis problematiky
 +  * **Podpis** - Váš podpis pro zjednodušení komunikace a u studentů navíc UČO (pro dohledání v IS SU)
 +
 +
 +Sledování otevřených požadavků je možné na adrese https://podpora.slu.cz/