Rozdíly
Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.
Obě strany předchozí revizePředchozí verzeNásledující verze | Předchozí verze | ||
uchazec [2018/10/16 11:08] – kachlik | uchazec [2018/10/16 11:27] (aktuální) – kachlik | ||
---|---|---|---|
Řádek 46: | Řádek 46: | ||
<WRAP hi centeralign round> | <WRAP hi centeralign round> | ||
</ | </ | ||
- | Vysvětlení rozdílu mezi identitou [[stag|CRO (centrálním registrem osob)]] a osobním číslem studenta. | + | Vysvětlení rozdílu mezi identitou [[student|CRO (centrálním registrem osob)]] a osobním číslem studenta. |
- | Identita CRO zůstává | + | Identita CRO zůstává |
- | Osobní číslo studenta (jeho studia) se používá v informačním systému studijní agendy (IS/ | + | Osobní číslo studenta (jeho studia) se používá v informačním systému studijní agendy (IS/ |
| | ||
Návod na zjištění osobního čísla studenta popisuje postup, jakým si nově přijatý student do prvního ročníku bakalářského nebo navazujícího studia zjistí svoje osobní číslo do informačního systému STAG. Osobní číslo studenta slouží k jednoznačné identifikaci jeho studia. | Návod na zjištění osobního čísla studenta popisuje postup, jakým si nově přijatý student do prvního ročníku bakalářského nebo navazujícího studia zjistí svoje osobní číslo do informačního systému STAG. Osobní číslo studenta slouží k jednoznačné identifikaci jeho studia. | ||
Řádek 70: | Řádek 70: | ||
</ | </ | ||
- | Návod na přihlášení studenta do portálu popisuje postup při přihlášení (odhlášení) uživatele | + | Návod na přihlášení studenta do portálu popisuje postup při [[student|přihlášení (odhlášení) uživatele |
- | Login=osobní číslo | + | |
- | Heslo při prvotním přihlášení: | + | |
- | x+rč studenta pro studenty s českým občanstvím. | + | |
- | + | ||
- | Cizinci jako heslo použijí x+pseudorodné číslo, které sestává z prvních šesti míst | + | |
- | rodného čísla + 19 + iniciály studenta (např. x12345619DS) | + | |
- | Týká se také slovenských studentů ! | + | |
- | + | ||
- | * {{: | + | |
---- | ---- | ||