Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

Obě strany předchozí revizePředchozí verze
Následující verzeObě strany příští revize
odpovednik_isp [2022/05/18 12:16] Robert Kempnyodpovednik_isp [2022/05/18 12:17] Robert Kempny
Řádek 28: Řádek 28:
 **3.** Studentovi či skupině nastavíme „**Speciální časové nároky na skládání odpovědníku**“ a dále také parametry od do „**Kdy lze s odpovědníkem pracovat**“. **3.** Studentovi či skupině nastavíme „**Speciální časové nároky na skládání odpovědníku**“ a dále také parametry od do „**Kdy lze s odpovědníkem pracovat**“.
   * Čas zadáváme v procentech např. 130% z obrázku {{:navody:is115.png?linkonly|Obr.7}} znamená 30% bonus k základnímu času z obrázku {{:navody:is109.png?linkonly|Obr.1}} tzn. student Testikovič bude mít na pokus 13 minut.   * Čas zadáváme v procentech např. 130% z obrázku {{:navody:is115.png?linkonly|Obr.7}} znamená 30% bonus k základnímu času z obrázku {{:navody:is109.png?linkonly|Obr.1}} tzn. student Testikovič bude mít na pokus 13 minut.
-  * Čas lze také definovat přímým zadáním **celkového** počtu minut na pokus (bez uvedení jednotek);\\ např. zadáním čísla 13 (namísto 130% z předchozí odrážky) bychom dosáhli pro studenta Testikoviče stejného nastavení tzn. student by měl 13 minut na pokus, oproti ostatním studentům by získal 3 minuty navíc.+  * Čas lze také definovat přímým zadáním **celkového** počtu minut na pokus (bez uvedení jednotek);\\ **Př**. zadáním čísla 13 (namísto 130% z předchozí odrážky) bychom dosáhli pro studenta Testikoviče stejného nastavení tzn. student by měl 13 minut na pokus, oproti ostatním studentům by získal 3 minuty navíc.
  
 |Obr.7| |Obr.7|
 |{{:navody:is115.png|}}| |{{:navody:is115.png|}}|