Rozdíly
Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.
Obě strany předchozí revizePředchozí verze | Následující verzeObě strany příští revize | ||
odpovednik_isp [2022/05/18 12:12] – Robert Kempny | odpovednik_isp [2022/05/18 12:16] – Robert Kempny | ||
---|---|---|---|
Řádek 28: | Řádek 28: | ||
**3.** Studentovi či skupině nastavíme „**Speciální časové nároky na skládání odpovědníku**“ a dále také parametry od do „**Kdy lze s odpovědníkem pracovat**“. | **3.** Studentovi či skupině nastavíme „**Speciální časové nároky na skládání odpovědníku**“ a dále také parametry od do „**Kdy lze s odpovědníkem pracovat**“. | ||
* Čas zadáváme v procentech např. 130% z obrázku {{: | * Čas zadáváme v procentech např. 130% z obrázku {{: | ||
- | * Čas lze také definovat přímým zadáním počtu minut bez uvedení jednotek; např. zadáním čísla 13 (namísto 130% z předchozí odrážky) bychom dosáhli pro studenta Testikoviče stejného nastavení tzn. student by měl 13 minut na pokus, oproti ostatním studentům by získal 3 minuty navíc. | + | * Čas lze také definovat přímým zadáním |
|Obr.7| | |Obr.7| | ||
|{{: | |{{: | ||