Tvorba podkladů pro zadání BP/DP
Tvorba podkladů pro zadání BP/DP se řídí: pokynem děkana: Postup při tvorbě zadání závěrečných prací
(pro zobrazení pokynů děkana je nutné být přihlášen)
Týká se studentů 3. ročníku bakalářského studia a 2. ročníku navazujícího studia.
Studenti do 31. října příslušného akademického roku po konzultaci s vedoucím práce vyplní v IS SU podklady pro zadání BP/DP. Návody zde:
Podklad pro zadání BP/DP obsahuje mimo jiné také rámcový obsah BP/DP. Tento je určen individuálně na základě konzultace studenta s vedoucím práce. Doporučený rámcový obsah:
- cíl práce,
- výzkumný problém (oblasti),
- volba metodiky a dat,
- postup práce,
- nezbytné součásti práce
Podklady pro zadání BP/DP je možné do 31. října libovolně měnit na základě konzultací mezi studentem a vedoucím práce. Pro efektivní konzultaci s vedoucím práce je vhodné, aby si student vyplněné podklady vytiskl a vzal sebou pro případné poznámky a další úpravy. Podklady se nikam neodevzdávají, ani nepodepisují (tisk a podpisy zajišťují sekretariáty kateder a týkají se až samotného zadání práce, nikoliv podkladů).
Od 1. prosince příslušného akademického roku si studenti na sekretariátě příslušné katedry (dle vedoucího práce) vyzvednou dva kusy zadání BP/DP a opatří je svými podpisy. Zadání práce je součástí vázaného výtisku BP/DP (zadání nestačí do práce pouze vložit).
Student je povinen se za účelem vyzvednutí zadání dostavit osobně na sekretariát příslušné katedry. Vyzvednutí zadání je podmínkou udělení zápočtu z předmětu Seminář k bakalářské/diplomové práci.
Zadání práce lze změnit pouze v případě závažných okolností, jež musí být řádně uvedeny v žádosti.