Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

Následující verze
Předchozí verze
navody:helpdesk_en [2022/10/11 05:41] – vytvořeno Jan Chmelanavody:helpdesk_en [2023/07/28 07:41] (aktuální) – removed Jan Chmela
Řádek 1: Řádek 1:
-====== HelpDesk OPF ====== 
  
- 
-<WRAP right round important> 
-If sending a request to the HelpDesk **don't put the IT staff in the copy**! 
-Only use **ONE** of the addresses! 
-</WRAP> 
- 
- 
-Your request can be sent to these addresses: 
- 
-^address^usage^ 
-|**helpdesk(at)opf.slu.cz**|universal for all kinds of requests| 
-|**is(at)opf.slu.cz**|requests aimed on IS SU| 
-|**rozvrhy(at)opf.slu.cz**|requests aimed on the schedule| 
-|**obchod(at)opf.slu.cz**|requests aimed on the Shopping Center in v IS SU| 
- 
-Always state : 
- 
-  * **Subject** - a short summary of the issue (e.g. problem with login) 
-  * **Body** - a detail description (add screenshot if needed) 
-  * **Signature** - Your signature and student UIN (UČO) for better communication 
- 
- 
-You can access your requests **[[https://podpora.slu.cz/|HERE]]**