Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

Obě strany předchozí revizePředchozí verze
Následující verze
Předchozí verze
Následující verzeObě strany příští revize
navody:helpdesk [2021/09/03 04:45] Jan Chmelanavody:helpdesk [2022/10/11 02:48] Jan Chmela
Řádek 1: Řádek 1:
-====== HelpDesk ======+====== HelpDesk OPF ======
  
  
-Vaše požadavky posílejte na adresu: **helpdesk@opf.slu.cz**+<WRAP right round important> 
 +Při posílání požadavku na HelpDesk **nedávejte pracovníky ÚIT do kopie**! 
 +Zprávu posílejte pouze na **jednu** z uvedených adres! 
 +</WRAP>
  
-Ve zprávě uvádějte:+ 
 +Vaše požadavky posílejte na adresy: 
 + 
 +^adresa^použití^ 
 +|**helpdesk(at)opf.slu.cz**|univerzální pro požadavky všeho druhu| 
 +|**is(at)opf.slu.cz**|požadavky zaměřené na informační systém IS SU| 
 +|**rozvrhy(at)opf.slu.cz**|požadavky zaměřené na rozvhové akce a jejich úpravy| 
 +|**obchod(at)opf.slu.cz**|požadavky zaměřené na objednávky v Obchodním Centru v IS SU| 
 + 
 +Ve zprávě vždy uvádějte:
  
   * **Předmět** - krátké shrnutí problematiky (např. blokace, rozvrh nebo nefunkcni technika)   * **Předmět** - krátké shrnutí problematiky (např. blokace, rozvrh nebo nefunkcni technika)
   * **Tělo zprávy** - detailní popis problematiky   * **Tělo zprávy** - detailní popis problematiky
   * **Podpis** - Váš podpis pro zjednodušení komunikace   * **Podpis** - Váš podpis pro zjednodušení komunikace
- 
- 
- 
- 
  
  
 Sledování otevřených požadavků je možné na adrese https://podpora.slu.cz/ Sledování otevřených požadavků je možné na adrese https://podpora.slu.cz/