Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

Obě strany předchozí revizePředchozí verze
Následující verze
Předchozí verze
Následující verzeObě strany příští revize
navody:helpdesk [2017/03/19 22:19] Adminnavody:helpdesk [2022/10/11 04:39] Jan Chmela
Řádek 1: Řádek 1:
-====== HelpDesk ======+====== HelpDesk OPF ======
  
  
-<WRAP round help+<WRAP right round important
-{{ :sluzby:2017.03.15_logo-cro_v3_logo.png?nolink&100 |}} +Při posílání požadavku na HelpDesk **nedávejte pracovníky ÚIT do kopie**! 
-**Pozor. K helpdesku se přihlašujete od 20.3.2017 údaji z CRO. Více informací k CRO naleznete na stránce [[sluzby:cro|]]. **+Zprávu posílejte pouze na **jednu** z uvedených adres!
 </WRAP> </WRAP>
  
-Vaše požadavky na posílejte na adresu: **helpdesk(at)opf.slu.cz** 
  
-Ve zprávě uvádějte:+Vaše požadavky posílejte na adresy:
  
-  * **Předmět** - krátké shrnutí problematiky (např. blokace, rozvrh nebo nefunkcni technika)+^adresa^použití^ 
 +|**helpdesk(at)opf.slu.cz**|univerzální pro požadavky všeho druhu| 
 +|**is(at)opf.slu.cz**|požadavky zaměřené na informační systém IS SU| 
 +|**rozvrhy(at)opf.slu.cz**|požadavky zaměřené na rozvhové akce a jejich úpravy| 
 +|**obchod(at)opf.slu.cz**|požadavky zaměřené na objednávky v Obchodním Centru v IS SU| 
 + 
 +Ve zprávě vždy uvádějte: 
 + 
 +  * **Předmět** - krátké shrnutí problematiky (např. blokace, rozvrh nebo nefunkční technika)
   * **Tělo zprávy** - detailní popis problematiky   * **Tělo zprávy** - detailní popis problematiky
   * **Podpis** - Váš podpis pro zjednodušení komunikace   * **Podpis** - Váš podpis pro zjednodušení komunikace
- 
- 
- 
- 
  
  
 Sledování otevřených požadavků je možné na adrese https://podpora.slu.cz/ Sledování otevřených požadavků je možné na adrese https://podpora.slu.cz/