Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

Následující verze
Předchozí verze
Poslední revizeObě strany příští revize
navody:helpdesk [2013/06/12 06:25] – vytvořeno kucerovanavody:helpdesk [2024/01/09 12:42] Admin
Řádek 1: Řádek 1:
 +====== HelpDesk OPF ======
  
-==== Návody ==== 
  
-  [[navody:helpdesk_dotazujici|Helpdesk - návod pro dotazující]] +<WRAP box round > 
-  [[navody:helpdesk_dispecery|Helpdesk - návod pro dispečery]] +Při posílání požadavku na HelpDesk **nedávejte pracovníky ÚIT do kopie**! 
-  [[navody:helpdesk_resitele|Helpdesk návod pro řešitele]] +Zprávu posílejte pouze na **jednu** z uvedených adres! 
-  * [[navody:helpdesk_blokace|Helpdesk návod blokaci místností]] +</WRAP> 
 + 
 + 
 +Vaše požadavky posílejte na adresy: 
 + 
 +^adresa^použití^ 
 +|**helpdesk(at)opf.slu.cz**|univerzální pro požadavky všeho druhu| 
 +|**is(at)opf.slu.cz**|požadavky zaměřené na informační systém IS SU| 
 +|**rozvrhy(at)opf.slu.cz**|požadavky zaměřené na rozvhové akce a jejich úpravy| 
 +|**obchod(at)opf.slu.cz**|požadavky zaměřené na objednávky v Obchodním Centru v IS SU| 
 + 
 +Ve zprávě vždy uvádějte: 
 + 
 +  * **Předmět** krátké shrnutí problematiky (např. blokace, rozvrh nebo nefunkční technika) 
 +  * **Tělo zprávy** detailní popis problematiky 
 +  * **Podpis** - Váš podpis pro zjednodušení komunikace a u studentů navíc UČO (pro dohledání v IS SU) 
 + 
 + 
 +Sledování otevřených požadavků je možné na adrese https://podpora.slu.cz/