Uživatelské nástroje

Nástroje pro tento web


navody:helpdesk

HelpDesk OPF

Při posílání požadavku na HelpDesk nedávejte pracovníky ÚIT do kopie! Zprávu posílejte pouze na jednu z uvedených adres!

Vaše požadavky posílejte na adresy:

adresapoužití
helpdesk(at)opf.slu.czuniverzální pro požadavky všeho druhu
is(at)opf.slu.czpožadavky zaměřené na informační systém IS SU
rozvrhy(at)opf.slu.czpožadavky zaměřené na rozvhové akce a jejich úpravy
obchod(at)opf.slu.czpožadavky zaměřené na objednávky v Obchodním Centru v IS SU

Ve zprávě vždy uvádějte:

  • Předmět - krátké shrnutí problematiky (např. blokace, rozvrh nebo nefunkční technika)
  • Tělo zprávy - detailní popis problematiky
  • Podpis - Váš podpis pro zjednodušení komunikace a u studentů navíc UČO (pro dohledání v IS SU)

Sledování otevřených požadavků je možné na adrese https://podpora.slu.cz/

navody/helpdesk.txt · Poslední úprava: 2022/10/11 06:40 autor: chmela