====== HelpDesk OPF ====== Při posílání požadavku na HelpDesk **nedávejte pracovníky ÚIT do kopie**! Zprávu posílejte pouze na **jednu** z uvedených adres! Vaše požadavky posílejte na adresy: ^adresa^použití^ |**helpdesk(at)opf.slu.cz**|univerzální pro požadavky všeho druhu| |**is(at)opf.slu.cz**|požadavky zaměřené na informační systém IS SU| |**rozvrhy(at)opf.slu.cz**|požadavky zaměřené na rozvhové akce a jejich úpravy| |**obchod(at)opf.slu.cz**|požadavky zaměřené na objednávky v Obchodním Centru v IS SU| Ve zprávě vždy uvádějte: * **Předmět** - krátké shrnutí problematiky (např. blokace, rozvrh nebo nefunkční technika) * **Tělo zprávy** - detailní popis problematiky * **Podpis** - Váš podpis pro zjednodušení komunikace a u studentů navíc UČO (pro dohledání v IS SU) Sledování otevřených požadavků je možné na adrese https://podpora.slu.cz/